Videohyllan

Alla inlägg under januari 2017

Av D - 1 januari 2017 19:32

Originaltitel: Superbad
Regissör: Greg Mottola
Utgivningsår: 2007
Längd: 114 min

 

Seth och Evan går sista året på high school och gör nästan vad som helst för att bli av med oskulden och bli fulla. Snart är det avslutning och dom kommer att skiljas åt. Tillsammans med deras tredje vän Fogell, är dom inte direkt skolans coolaste killar utan får kämpa hårt och använda sin fantasi för att få tjejer. Separationsångest och desperation över att få tag i sprit åt ett par tjejer på en megafest leder till en kväll dom sent kommer att glömma.  


Underbara film alltså! Det va längesen jag skrattade åt en film så att tårarna rann. Denna filmen är helt underbar (jag har sett den flera gånger innan) och jag kan kolla på den om och om igen! Vi ser kända ansikten som Jonah Hill och Michael Cera i rollerna som Seth och Evan. Ett enormt plus går självklart till Christopher Mintz-Plasse som spelar McLovin. Hur kan man vara så jäkla bra i en roll?! Jag älskar den snubben. Han är helt underbar. Filmen får otroligt många plus av mig.



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards