Videohyllan

Alla inlägg den 24 januari 2017

Av D - 24 januari 2017 12:12

Originaltitel: American poltergeist
Regissör: Mike Rutkowski
Utgivningsår: 2015
Längd: 75 min

 

Den 4 augusti flyttar ett gäng college-vänner in i ett fritidshus med ett lömskt förflutet i det lilla samhället Fall River. Taryn är lite misstänksam över husets ägare och känner en stark koppling till huset. En koppling om en närvaro som ska komma att sätta henne i centrum för vad som kommer att visa sig vara den mest fruktade Poltergeisten i modern tid som hemsökt ett hem. Dom får reda på att just detta datumet, den 4 augusti fast 1892 bodde där en kvinna vid namn Lizzie Borden som mördade sina föräldrar.


Jag tyckte att denna filmen va väldigt obehaglig. Den va rätt intressant och hade en bra handling. Dock är inte skådespelarna dom bästa, men det kan man bortse ifrån. Jag vet inte om det finns en censurerad version och en som inte är det? För isåfall kollade jag på den censurerade versionen där man faktiskt inte fick se morden. Det va lite tråkigt. Jag ville även att slutet skulle fortsätta lite och att man fick reda på lite mer som hände. Men det fick man tyvärr inte. Men jag gillade den absolut! OBS: Det finns fler filmer med samma titel så kolla noga upp att det är just denna du letar efter.



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards