Videohyllan

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av D - 25 januari 2014 09:38

Originaltitel: Grown ups
Regissör: Dennis Dugan
Utgivningsår: 2010
Längd: 102 min

 

Att bli äldre är verkligen inte detsamma som att bli vuxen! Fem barndomskamrater och före detta lagkamrater träffas en helg för att återuppliva gamla minnen och hedra sin barndoms baskettränares bortgång. Att dessa herrar numera är respekterade affärsmän, äkta män och fäder spelar ingen roll – när dom möts igen blir dom som barn på nytt. Många minnen upplevs igen! Män kommer innerst inne alltid kommer att förbli pojkar... 


Komedistjärnorna Adam Sandler, Kevin James, Chris Rock, David Spade och Rob Schneider är med i denna film. Ja, vad tyckte jag? Jag hade otroligt höga förväntningar om denna film. Har hört av väldigt många att denna och tvåan är gryyymt bra och roliga! Hmm... detta är en film jag bara ser en gång. Visst, några småskratt fick jag, men jag förstår inte annars vad som är så bra och roligt med denna film? Tänkte dock att jag skulle ge tvåan en chans också. 



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards