Videohyllan

Alla inlägg den 18 mars 2018

Av D - 18 mars 2018 09:37

Originaltitel: The parent trap
Regissör:
Nancy Meyers
Utgivningsår:
1998
Längd:
127 min

 

Hallie och Annie är två tvillingflickor som växer upp på varsin sida Atlanten - i USA respektive England. Dom har ingen aning om den andres existens för deras föräldrar skilde sig när barnen föddes och varje förälder fick med sig ett av barnen. Hallie och Annie träffas för första gången av en slump på ett sommarläger och upptäcker att dom inte bara är lika som bär utan faktiskt är enäggstvillingar. Dom bestämmer sig för att försöka para ihop fadern och modern igen.


Denna film är rätt barnslig men charmig ändå! Jag gillade den som barn, men nu känns den väldigt överdriven. Annie och Hallie spelas av Lindsay Lohan och det är väldigt snyggt ihopklippt när "båda" flickorna är med på samma scener! Mycket bra jobbat! Man kan nästan tro att flickan spelas av två helt separata skådespelerskor! När jag tittade på filmen kunde jag inte låta bli att tänka på hur söt Lindsey va och hur nerknarkad och förstörd hon är nu. Så tragiskt.



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards