Videohyllan

Alla inlägg den 1 november 2016

Av D - 1 november 2016 09:20

Originaltitel: Santa´s little helper
Regissör: Gil Junger
Utgivningsår: 2015
Längd: 91 min

 

Dax är en inställsam och snabbkäftad affärsman som nyligen har förlorat sitt jobb. Men plötsligt får han sitt livs stora chans och kastas huvudstupa in i en prestigefylld tävling för att utses till jultomtens högra hand. Tillsammans med en grupp andra hoppfulla, blivande nissar genomgår Dax en rad utmanande övningar i den intensiva jakten på årets mest åtråvärda jobb.


Lite småsöt familjefilm faktiskt. Dock finns den ju inte svenskdubbad, så med mina barn kan jag tyvärr inte se den. Filmen är dock ganska ologisk och mot slutet tvärvänder historien och går mot ett annat håll. Lite tråkigt faktiskt. Rollerna är väl sådär spelade. Vissa bättre och vissa sämre. Men jag älskar verkligen filmer som handlar om julen så jag personligen tycker ändå att den är mysig! Tomtar och nissar is the shit :)



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards