Videohyllan

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av D - 22 oktober 2013 12:20

Originaltitel: Meet the Fockers
Regissör: Jay Roach
Utgivningsår: 2004
Längd: 115 min

 

Efter att ha gett tillstånd till den manlige sköterskan Greg Focker att gifta sig med hans dotter, ger sig f.d CIA-agenten Jack Byrnes och hans fru i väg till Florida för att träffa Gregs föräldrar, herr och fru Focker, som skiljer sig på alla fronter från dem. Och vilka personer ger sin son namnet Gaylord Focker?


Inte förän nu ser jag att det finns en film INNAN denna som heter "Meet the parents"! Den måste jag ju se :) Meet the Fockers är en skrattfest från början till slut! I filmen finns flera kända skådespelare som Robert De Niro, Ben Stiller, Barbra Streisand och Dustin Hoffman! Även Owen Wilson har en liten roll i slutet av filmen. En kanonfilm iallafall som bjuder på pinsamma ögonblick och en massa skratt (nästan för många!). Det har kommit ut en trea oxå, som jag ska se! :)



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards