Videohyllan

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av D - 15 oktober 2013 21:43

Originaltitel: Dark skies
Regissör: Scott Charles Stewart 
Utgivningsår: 2013
Längd: 95 min

 

Äkta paret Daniel och Lacy Barrett har flyttat till en lugn förort med sina två barn när deras liv vänds upp och ner av en rad underliga och oroande händelser i deras hem. Medan polis och andra myndigheter inte gör något för att hjälpa dom börjar dom så småningom misstänka att dom är måltavla för något ofattbart, skrämmande och dödligt. Och det värsta är att dom verkar vara ute efter deras yngsta son. Vad är det för varelse som vill dom så illa?


Wow. Alien filmer är verkligen inte min typ av film, men denna filmen va faktiskt riktigt bra! Den är ruggig och mystisk. Skrämmande och ger kalla kårar. Hela händelsen utspelar sig egentligen för det mesta i deras hus, men ändå så blir inte filmen tråkig alls! Jag hoppade till flera gånger och man ville veta hela tiden vad som hände härnäst! Jotack, denna film rekommenderar jag! Det är skaparen från filmerna Sinister och Paranormal Activity som har gjort denna film.



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards