Videohyllan

Alla inlägg den 13 april 2018

Av D - 13 april 2018 08:41

Originaltitel: The gift
Regissör:
Sam Raimi
Utgivningsår:
2000
Längd:
112 min

 

Annie, en ung nybliven änka och trebarnsmor, bor i Brixton i Georgia och försörjer sig som medium. Dom trångsynta byborna undviker henne på grund av hennes gåva eftersom att dom tycker att hon är underlig. När Valerie kommer på konsultation säger Annie till henne att lämna sin våldsamma man. Snart befinner sig Annie i fara, då en kvinnokropp hittas och polisen vänder sig till henne för hjälp.


Denna film va faktiskt riktigt spännande och bra! Jag fastnade direkt och gled igenom filmen med spänning och nyfikenhet. Vi ser många kända ansikten i denna film som Cate Blanchett, Katie Holmes, Keanu Reeves, Hilary Swank, Greg Kinnear, J.K Simmons och Gary Cole. Jag tror att detta är den film med mest kända ansikten i som jag har sett faktiskt. Utan att säga för mycket så tyckte jag att slutet va så sorgligt att jag nästan fällde en tår. Mycket bra film.



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards