Videohyllan

Alla inlägg den 6 april 2018

Av D - 6 april 2018 09:18

Startade: 2015
Genre:
Thriller
Säsonger:
2

 

Ett mystiskt virus tar död på alla vuxna över 22 år i den lilla staden Pretty Lake. Så fort man fyller 22 faller man ner död med något infekterat rinnande ur munnen. Hela området placeras i karantän från omvärlden och dom överlevande barnen och tonåringarna tvingas klara sig själva. Det blir grupperingar i staden och bråk om främst mat. Snart inser invånarna att det finns ett botmedel mot viruset och att detta är mycket större än vad någon kunnat ana.


När jag läste om serien så tyckte jag att den verkade väldigt intressant! Men ju fler avsnitt jag såg desto mer irriterad blev jag på den. Just när man tänkte "nu kommer det går bra" så förstördes det direkt med något negativt. Så va det för varenda handling som lutade mot det positiva hållet. Det blir rätt tröttsamt till slut kan jag lova. Än så slänge har två säsonger släppts, men det kommer säkert fler då det slutade som det gjorde.



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards