Videohyllan

Alla inlägg den 13 september 2015

Av D - 13 september 2015 08:48

Originaltitel: American horror house
Regissör: Darin Scott
Utgivningsår: 2012
Längd: 83 min

 

En skräckfilm som utspelar sig kring Sigma Delta Phi på Kappa House, en universitetsförening för unga kvinnliga studenter. Dom befinner sig mitt i initieringsperioden och man har fullt upp med att värva nya medlemmar till föreningen. Men en av studenterna fattar misstankar gentemot husets föreståndarinna, då mystiska och fruktansvärda saker börjar ske på campus.


Fruktansvärt dåligt film! Jag förstår mig inte på hur man kan göra/släppa en sån här film? För det första så förstår jag inte vad dom vill ha ut av denna film. Det är en blandning mellan fruktansvärt dålig skräck, "high school"-film med skitkassa specialeffekter samt urdåliga skådespelare. Dumma blondinbrudar som absolut inte kan spela film. Specialeffekter man kan tro härstammar från 1970-talet. Varför lixom? Hade jag producerat en sån här film skulle jag skämmas. Den får verkligen lägsta betyg från mig.



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards