Videohyllan

Alla inlägg under juli 2014

Av D - 3 juli 2014 11:43

Originaltitel: Mindscape
Regissör: Jorge Dorado
Utgivningsår: 2013
Längd: 110 min

 

John, som jobbar med "mindscape", alltså att ha förmågan att se in folks tankar tar sig an fallet med en problemfylld 16-årig flicka, för att avgöra om hon är en sociopat eller ett offer för ett trauma. Flickan som heter Anna har en IQ långt över det normala. Det händer och har hänt mycket problem runt Anna och hennes familj. Anna säger en sak, men något stämmer inte. Men John vill verkligen ta redo på den riktiga sanningen. Något han kanske kommer ångra. 

 

Denna film blev väldigt intressant från första minuten till den sista! Den är spännande och hela filmen hade en spännande ton som gjorde att man ville se mer och mer. Man gissade hela tiden vad som skulle hända, men ofta gissade jag fel och endel överraskningar blev det! Tyvärr så hittade jag en version med världens sämsta svenska översättning, men det gör inget. Om en film är såhär intressant så hänger man med ändå! (Jag är känd för att hata att kolla på filmer utan svensk text. Jag har så svårt att koncentrera mig).

 

 

Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards