Videohyllan

Alla inlägg den 22 september 2018

Av D - 22 september 2018 19:03

Originaltitel: The sound
Regissör:
Jenna Mattison
Utgivningsår:
2017
Längd:
93 min

 

Kelly är en författare som är skeptisk till det övernaturliga. Som expert på akustisk fysisk använder hon lågfrekventa, kännbara ljudvågor för att avslöja rapporterad paranormal aktivitet på sin nätblogg. När ett nytt fall dyker upp med en påstådd hemsökt t-banestation vill Kelly avslöja sanningen bakom bluffen, däribland ett 40 år gammalt oförklarligt självmord. Utredningen tar henne långt ner i den övergivna stationen där hennes tvivel prövas. När Kelly går ner i djupet av t-banestationens mörker möts hon av en oförutsedd ondska. I tomrummet måste hon kämpa mot sina egna plågsamma minnen för att finna sanningen och ta sig tillbaka till ljuset igen.


Herre gud vilken kass film. Jag förväntade mig faktiskt mer spänning och mer händelser, men det va bara tråkigt rätt igenom. Hon smyger runt i tunnelbanegångar och det händer liksom ingenting. Det finns ingenting där. Tomt. Jättetråkig film. Jag vet knappt vad mer jag ska skriva om den. Skådespelarna är det väl inget fel på men jag saknar verkligen mer handling, spänning, action och historia.



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards