Videohyllan

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av D - 24 mars 2015 11:03

Originaltitel: Wild Hogs
Regissör: Walt Becker
Utgivningsår: 2007
Längd: 100 min

 

Doug är en tandläkare som kräver samma respekt som en vanlig läkare, samtidigt har han svårt att få kontakt med sin son. Woody är på väg att förlora sitt jobb, sina pengar och sin fru till supermodell. Bobby har en fru som har ett bra jobb, men han har ett skitjobb och låter sig köras med. Dudley är en datanörd som har svårt att kommunicera med kvinnor. Alla låter sig köras med hela tiden och 50-årsåldern närmar sig snart, det är då dom får en idé, att ge sig ut på sina motorcyklar och åka till Kalifornien, på vägen stöter dom dock på ett MC-gäng som beslutar sig att döda dom efter att Woody bränt upp deras bar.


Haha, jag ÄLSKAR denna filmen! Vi ser kända ansikten som Tim Allen, John Travolta, Martin Lawrence och John C. McGinley. Denna filmen bjuder allt! Och så otroligt rolig är den! Jag skrattade så många gånger, men det är inte så konstigt med dessa tunga skådisar! I mina ögon spelar det ingen roll hur gamla knuttarna är. Dom är lika sexiga i alla åldrar ;) Särskilt John Travolta. Tror inte han åldras. Han har någon hemlighet ;)



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards