Videohyllan

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av D - 15 februari 2013 17:06

Originaltitel: Toolbox murders
Regissör: Tobe Hooper
Utgivningsår: 2004
Längd: 94 min

 

Varje år kommer tusentals människor till Los Angeles för att förverkliga sina drömmar. Några lyckas. Några återvänder hem. Andra bara försvinner. Oförklarliga och dödligt farliga händelser börjar inträffa när ett ungt par flyttar in i ett förfallet hyreshus i Hollywood. När det nya paret flyttar in så hör dom precis allt som sker & på nattetid så är det någon som hamrar.

Jag gillar inte denna film. Finner den oerhört tråkig och långsam. Detta är en remake, och jag har inte sett en äldre versionen men är inte så sugen på att se den heller, ärligt talat. Jag läste att i USA gjorde det mycket censurer i denna film men jag förstår inte varför. Jag såg den ocensurerade versionen, och jag fattar inte vad som skulle vara så hemskt med den. Rena skiten. Ganska mycket förutsägbart och och konstigt. 



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards