Videohyllan

Alla inlägg den 1 juli 2016

Av D - 1 juli 2016 17:26

Originaltitel: The fourth kind
Regissör: Olatunde Osunsanmi
Utgivningsår: 2009
Längd: 98 min


Faktabaserad thriller som handlar om ett pågående olöst mysterium i Alaska, där en stad har råkat ut för ett antal oförklarliga försvinnanden under dom senaste 40 åren. Det finns också misstankar om att myndigheterna försöker mörklägga händelserna. Dr. Abigail Tyler kommer till Alaska för att intervjua människor som sägs ha blivit bortförda av utomjordingar. Det visar sig att dom alla, oberoende av varandra, har samma detaljerade historia att berätta och Tyler kommer en skrämmande sanning på spåren.


Denna film verkar många gilla väldigt mycket. Jag tyckte den va riktigt boring. Detta är en verklighetsbaserad film, men för första gången tycker jag att en sån film va riktigt tråkig. Det enda som va bra va väl dom riktiga inspelningar av telefonsamtal i slutet på filmen. Det va det mest intressantaste av allt. Jag vet inte vad jag ska tro om utomjordingar, men bruden i denna film verkade helt sinnessjuk. Tro fan hon mördade sin egen dotter och gjorde sig av med kroppen då hon hade såna vanföreställningar om sin make. Nej, denna film va verkligen botten.



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards