Videohyllan

Alla inlägg den 10 november 2012

Av D - 10 november 2012 19:42

Originaltitel: What you expect when you´re expecting
Regissör: Kirk Jones
Utgivningsår: 2012
Längd: 110 min

 

Fem par. Fem olika liv. Fem helt olika graviditer. Och fem förlossningar. Nästan. Jules är en tv-kändis som snart inser att hennes kändisliv är inget att jämföra med hennes graviditet. Wendys hormoner håller på att ta över hennes liv, och hennes man Gary får ta mycket skit i 9 månader. Samtidigt kämpar Gary med att visa sig "bättre" än hans alfahanne-pappa, som har en riktig troféhustru! Och dessutom OCKSÅ är gravid med tvillingar! Holly och Alex kan ej få barn på naturlig väg, så dom bestämmer sig för att adoptera från Afrika. Sist med inte minst har vi Rosie som blev gravid över ett "one night stand". Helt olika grad av längtan, graviditeter samt förlossningar, vilket är bevis på att INGEN graviditet är den andra lik, minsann!


Helt underbar film! Nu vet jag inte om allt beror på att JAG också är gravid i 7:e månaden, men mina tårar kunde inte hållas tillbaka kan jag lova! En romantisk film som blandas med mycket komedi, så man varvas mellan skratt och gråt på samma gång! Jag är egentligen absolut inte för romantiska filmer, men denna film träffade mig rakt i hjärtat. Är du gravid bör du absolut se denna film. Vill du bli gravid ska du också se den. Och vill du inte ha barn kan du kolla på den ändå och få dig massa härliga skratt! :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards