Videohyllan

Alla inlägg den 14 juni 2016

Av D - 14 juni 2016 10:39

Originaltitel: Fifty shades of Black
Regissör: Michael Tiddes
Utgivningsår: 2016
Längd: 92 min

 

Once you go black, you never go gray. I den här komedin är det college-eleven Hannah Steele som intervjuar entreprenören Christian Black för en skoltidning. Den förmögna och eftertraktade Black märker snart hur klumpig den unga kvinnan är. Deras flirt övergår i attraktion och Christian bjuder hem Hannah och visar henne en ny värld av bondage-erotik. Trots deras olika bakgrund förvånas paret över hur långt dom är villiga att gå för att få förhållandet att fungera.


Är detta sant? Ännu en parodi där Marlon Wayans är huvudrollen? HALLELUJAH! Han började att göra parodi på hela skräckgenren med "Scary Movie"-filmerna och sen har det bara gått uppåt. Ja, som ni förstår ju detta parodin på "Fifty shades of Gray" och man måste ha sett originalfilmerna (samma gäller med Scary Movie.-filmerna) för att förstå och få ut det mesta av filmen. Jag skrattade så jag kiknade flera, flera gånger! Marlon gör ett kanonjobb i alla dessa parodifilmer och jag får aldrig nog! Mer parodier! 



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards