Videohyllan

Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av D - 14 oktober 2016 09:14

Originaltitel: Dirty 30
Regissör: Andrew Bush
Utgivningsår: 2016
Längd: 87 min

 

Kate ska fylla 30 och har ångest kring det då hennes liv inte är så som hon tänkt sig att det skulle vara. Hon är singel, har inga barn och arbetar inte med jobbet hon helst skulle vilja ha. Hennes liv är mer eller mindre skit, enligt henne själv. Hennes två vänner bestämmer sig för att ordna en rejäl fest där inga regler gäller och allt kan ske! Kate är först skeptisk inför festen, men efter lite övertalning går hon med på att firas rejält. För inget kan väl gå fel?


Fy vilken tråkig komedi. Det är då fasiken inte mycket saker som får en att dra på smilbanden i denna film. Den är helt enkelt TRÅKIG. Det borde hända mer, och borde ha en snabbare takt. Filmen låter kul när man läser handlingen, men besviken blev jag. Jag förstår inte att det är år 2016 och regissörer inte kan komma med något bättre än såna här filmer. Jag har egentligen inget mer att skriva om denna film förutom ett ord: BORING.



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards