Videohyllan

Alla inlägg den 29 april 2014

Av D - 29 april 2014 22:24

Originaltitel: Haunted high
Regissör: Jeffery Scott Lando
Utgivningsår: 2012
Längd: 84 min

 

Holloman Academy är en snobbig privatskola i New England. Den hemsöks av den förra rektorn som ledde en satanisk kult som mördade elever. När rektorns barnbarn börjar på skolan är det åter dags för rektorn och hans onda medarbetare, en demonisk före detta elev, att sätta igång och döda dom stackars elever som är kvar på skolan efter lektionerna.

 

Nu vet jag inte titeln på denna film egentligen, så därför skriver jag upp bägge titlarna som denna film verkar ha (?). Detta måste vara en av dom sämsta filmerna jag någonsin sett. Här får man se anfallande paddor, orealistiska spöken och dumma ungdomar. Dom cencurerar bort själva "skräcken" i filmen och skådespelarna va en katastorf (utom Danny Trejo). Jag slösade bort en och en halv timme av mitt liv, men när jag börjar kolla en film, så vill jag helst se klart den hur dålig den än är. Man måste ju ge HELA filmen en chans. Men i detta fall kunde det likaväl kvittat :P

 

 

Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards