Videohyllan

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av D - 15 oktober 2014 19:17

Originaltitel: Hipnos
Regissör: David Carreras
Utgivningsår: 2004
Längd: 93 min

 

Psykologen Beatriz har precis börjat arbeta på ett mentalsjukhus för svårt störda. Allt flyter på bra, tills patienterna en efter en dyker upp döda efter vad som förefaller vara självmord. En av dom inlagda börjar dessutom berätta om sjukhusets mystiska förflutna. Är det en dåres hallucinationer, eller döljer den på ytan kliniska platsen en djävulsk hemlighet?

 

Fy vilken kass film. Konceptet är mycket bra, men dom har gjort hela filmen så fel. Sen är filmen spansk, med och jag har ganska svårt för spanska filmer tyvärr. Tycker dom flesta spanska filmer är kassa. Fungerar säkert bra i deras land, men inte i mina ögon. Hela filmen va skruvad och den hoppade hit och dit. Slutet ska vi inte ens tala om. Jag bara suckade när jag såg klart denna film. Inget jag rekommenderar. 

 

 

Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards