Videohyllan

Alla inlägg den 15 mars 2019

Av D - 15 mars 2019 08:22

Originaltitel: Isn´t it romantic
Regissör:
Todd Strauss-Schulson
Utgivningsår:
2019
Längd:
88 min

 

New York City-arkitekten Natalie arbetar hårt för att bli sedd på jobbet, men blir snarare ombedd att hämta kaffe och bagels än att designa stadens nya skyskrapa. Som om det inte vore nog blir Natalie, som är en livslång cyniker när det gäller kärlek, medvetslös efter att ha blivit rånad. När hon vaknar upp har hon plötsligt hamnat i sitt livs värsta mardröm - en romantisk komedi - där hon har huvudrollen.


Jag hade rätt höga förväntningar på denna (som jag aldrig borde ha) och jag blev rätt besviken. Jag tyckte inte alls att filmen va varken bra eller så värst rolig. Rebel Wilson som spelar huvudrollen Natalie gör dock sin roll oerhört bra och passar i den verkligen! Detta är en parodi på andra romantiska filmer, men det hade varit roligare om dom verkligen tog specifika scener ur dessa romantiska filmerna och gjorde om dessa i denna film.



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards