Videohyllan

Direktlänk till inlägg 21 maj 2018

# 953 - Baywatch

Av D - 21 maj 2018 09:28

Originaltitel: Baywatch
Regissör:
Seth Gordon
Utgivningsår:
2017
Längd:
116 min

 

Detta är filmversionen av den klassiska tv-serien med samma namn och här får vi som vanligt möta Mitch Buchannon och hans nyanställde, yngre kollega - Matt Brody. Tillsammans med resten av livräddarna vid Emerald Bay visar dom att dom har svårt att hålla jobbet enbart vid stranden och därför bestämmer sig för att gå in undercover när en vacker affärskvinna tycks förstöra friden på stranden.


Jag va rätt skeptisk mot denna film, men den va sjukt bra! Det är en action/komedi som har lagom mycket action och ganska mycket komedi. Tillsammans blir det en jäkligt rolig film! Jag visste inte att skulle vara en komedi, så jag började småle när jag insåg att man skulle ta denna film med en nypa salt! Och jag kan lova att jag skrattade rätt mycket åt dessa underbara, rappa kommentarer som Mitch slår till med. I huvudrollerna får vi se den snygge Dwayne Johnson och den mindre snygga Zac Efron. Självklart får vi även träffa på den riktiga Mitch Buchannon dvs David Hasselhoff och även Pamela Anderson är med en snabbis!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av D - 14 juli 2021 11:03

Originaltitel: Fear street part one: 1994Regissör: Leigh JaniakUtgivningsår: 2021Längd: 107 min   Vi får följa unga Deena, nydumpad och bitter. Hon bor i staden Shadyside som är känd som USA:s mördarhuvudstad eftersom det tycks ske gruvliga mord ...

Av D - 8 juli 2021 19:58

Originaltitel: Jeepers creepers 2Regissör: Victor Salva Utgivningsår: 2003 Längd: 100 min   Taggart och hans son Billy håller på att sätta ut fågelskrämmor, när dom plötsligt märker att dom inte är ensamma. En av fågelskrämmorna rätar plötsligt p...

Av D - 8 juli 2021 19:27

Originaltitel: Mary Poppins returnsRegissör: Rob Marshall Utgivningsår: 2018 Längd: 130 min   Mary Poppins är den praktiskt taget helt perfekta barnsköterskan med unika magiska färdigheter. Hon kan förvandla den tråkigaste uppgift till ett oförg...

Av D - 2 oktober 2019 12:05

Originaltitel: A simple favorRegissör: Paul FeigUtgivningsår: 2018Längd: 117 min   Stephanie - en mammabloggare - försöker avslöja sanningen bakom hennes vän Emilys plötsliga försvinnande från deras lilla stad. Stephanie får hjälp av Emilys man S...

Av D - 2 oktober 2019 11:58

Originaltitel: The Belko experimentRegissör: Greg McLeanUtgivningsår: 2016Längd: 89 min     Åttio amerikaner blir inlåsta i Belko Industries huvudkontor i Bogotá, Colombia. Skräcken sprider sig när en okänd röst utfärdar ett kommando via högtal...

Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards