Videohyllan

Alla inlägg den 10 februari 2018

Av D - 10 februari 2018 18:34

Originaltitel: Woody Woodpecker
Regissör:
Alex Zamm
Utgivningsår:
2017
Längd:
84 min

 

Hacke måste skydda sitt hem från Lance Walters som bygger sitt drömhus i skogen med sin son Tommy och sin fästmö Vanessa. För att göra det hela ännu värre måste han även kämpa för att inte hamna i klorna på två tjuvskyttar. Hacke gör allt för att sabotera deras planer och skydda sitt territorium med en massa galna påhitt. 


Detta va en ganska intetsägande film. Jag har aldrig riktigt gillat den tecknade Hacke Hackspett så jag förstår mig inte på hans hjärna. Han är lite egoistisk och rebellisk iallafall. Filmen är väl okej att titta på och animationen är bra men ingen större höjdare utöver det. Hans skratt är ju bara för mycket. Barnen gillade dock filmen, så den passar mer för barn än för vuxna.



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards