Videohyllan

Alla inlägg den 12 september 2017

Av D - 12 september 2017 13:04

Originaltitel: Ghost town
Regissör:
David Koepp
Utgivningsår:
2008
Längd:
102 min

 

Bertram Pincus är tandläkare som efter en röntgenundersökning (som gick lite fel och resulterade i att han va död i 8 minuter) upptäcker att han kan se spöken som följer efter honom och vill ha hjälp. Den envisaste är Frank som varit otrogen mot sin fru Gwen och vill att Bertram ska hindra henne från att gifta sig med en ny man. Problemet är att Bertram blir förälskad i Gwen men inser att han måste ändra på många saker hos sig själv för att överhuvudtaget få en chans.


Detta är ett äkta bevis på onödiga komedier. Den börjar oerhört tråkigt. Jag trodde att jag skulle få genomlida hela filmen. Någonstans i mitten blev filmen ändå okej, men slutet blev inte alls bra, vilket egentligen va väntat. Den bjudar på lite skratt, men det behöver inte betyda att filmen är bra. Jag tycker filmen är otroligt överdriven. Hade jag vaknat upp och sett spöken hade jag blivit LIVRÄDD och inte betett mig som honom. Han betedde sig som om det va helt normalt, haha :)



Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards