Videohyllan

Direktlänk till inlägg 25 september 2014

# 369 - The outsider

Av D - 25 september 2014 11:40

Originaltitel: The outsider
Regissör: Brian A Miller
Utgivningsår: 2014
Längd: 94 min

 

Under ett av sina uppdrag får brittiska militärvakten Lex Walker veta att hans dotter plötsligt gått bort. Han reser till Los Angeles för att ta farväl, men upptäcker att kroppen dom ska begrava inte är hennes. Istället visar det sig att hon har blivit kidnappad av en ökänd nätbedragare. Men bedragaren har gett sig på fel person. Lex kommer att vända upp och ner på hela Los Angeles för att rädda sin dotter.

 

Fy vilken dålig film. Jag hade ioförsig problem med denna film då varken texten eller ljudet synkade med själva filmen, så det gjorde väl att jag tappade intresset endel. Men nej, detta va ingen film för mig. Men actionfilmer är ju inte min typ av film heller. Den va osamnhängande och ologisk i många läge. Känns som man hade en start & ett slut sen skrevs resten i all hast utan överraskningar.. 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av D - 14 juli 2021 11:03

Originaltitel: Fear street part one: 1994Regissör: Leigh JaniakUtgivningsår: 2021Längd: 107 min   Vi får följa unga Deena, nydumpad och bitter. Hon bor i staden Shadyside som är känd som USA:s mördarhuvudstad eftersom det tycks ske gruvliga mord ...

Av D - 8 juli 2021 19:58

Originaltitel: Jeepers creepers 2Regissör: Victor Salva Utgivningsår: 2003 Längd: 100 min   Taggart och hans son Billy håller på att sätta ut fågelskrämmor, när dom plötsligt märker att dom inte är ensamma. En av fågelskrämmorna rätar plötsligt p...

Av D - 8 juli 2021 19:27

Originaltitel: Mary Poppins returnsRegissör: Rob Marshall Utgivningsår: 2018 Längd: 130 min   Mary Poppins är den praktiskt taget helt perfekta barnsköterskan med unika magiska färdigheter. Hon kan förvandla den tråkigaste uppgift till ett oförg...

Av D - 2 oktober 2019 12:05

Originaltitel: A simple favorRegissör: Paul FeigUtgivningsår: 2018Längd: 117 min   Stephanie - en mammabloggare - försöker avslöja sanningen bakom hennes vän Emilys plötsliga försvinnande från deras lilla stad. Stephanie får hjälp av Emilys man S...

Av D - 2 oktober 2019 11:58

Originaltitel: The Belko experimentRegissör: Greg McLeanUtgivningsår: 2016Längd: 89 min     Åttio amerikaner blir inlåsta i Belko Industries huvudkontor i Bogotá, Colombia. Skräcken sprider sig när en okänd röst utfärdar ett kommando via högtal...

Presentation


Vår filmblogg där vi skriver om filmer vi sett, samt våra tankar om filmen. Här får du mycket tips! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards